"Sábio é quem se contenta com o espectáculo do mundo." (Fernando Pessoa)
sexta-feira, 21 de janeiro de 2011
Sometimesit seems that the going is just too rough Andthings gowrongno matter what I do Now and then it seems thatlife is just too much But you've got theloveI need to see me through ...
Sem comentários:
Enviar um comentário